Condiții de utilizare: reguli, rambursare și politica de confidențialitate

Toți clienții trebui să se familiarizeze cu regulile, care intră în vigoare la data de 10 martie 2018

  1. 1

    Definiție

    • Clientul O persoană sau o organizație care comandă serviciile noastre.
    • Ordin Serviciu emis de o întreprindere (Poprey) către un client
    • Garanție Abilitatea de a primi compensații nemonetare pentru produsele lipsă.
  2. 2

    Reguli generale

    • În cazul unor probleme tehnice, cumpărătorul este obligat să notifice administrația.
    • Gratuit Instagram Followeri este permisă doar o singură dată, ca un test al serviciilor noastre.
    • Procesarea comenzii este posibilă, în cazul în care profilul dvs. poate fi vizualizat de către toți utilizatorii, și aveți o fotografie de profil.
    • Pentru crearea unei dispute în PayPal, veți fi adăugat pe lista neagră și contul dvs. va fi blocat.
    • Dacă schimbăm regulile, vă vom anunța despre asta.
  3. 3

    Politica de livrare

    • După ce furnizați informațiile necesare privind comanda și e-mailul, îndeplinirea serviciului va începe după finalizarea plății.
    • În cazul în care plata a fost amânată sau anulată din anumite motive, serviciul nu va începe executarea.
    • În cazul în care descrierea serviciului indică faptul că începe în 24 de ore, termenul începe după primirea plății. Veți primi comanda dvs. la postul/fotografia/video etc.; ați indicat înainte de plată.
    • If you didn't receive the service according to the description, please get in touch with us via the form on https://poprey.com/contact or E-mail: [email protected]
  4. 4

    Politica de rambursare

    Eligibilitatea pentru rambursări:

    • Puteți solicita o rambursare dacă comanda dvs. nu a început în termen de 48 de ore de la efectuarea plății. Vă rugăm să contactați echipa de asistență a Poprey pentru a iniția această cerere.

    Date incorecte:

    • Dacă comanda dvs. nu a fost procesată din cauza unui profil blocat sau a datelor incorecte, contactați echipa de asistență Poprey pentru a furniza informațiile corecte.
    • Dacă alegeți să nu furnizați date exacte, restituirile sunt emise numai sub formă de credit de magazin.
    • Dacă datele incorecte au făcut ca comanda să fie livrată unui destinatar greșit, nu este posibilă o rambursare.

    Comandarea de la mai mulți furnizori:

    • Dacă utilizați mai mulți furnizori de servicii și raportați că comenzile Poprey nu au fost primite, nu vă veți califica pentru o rambursare.

    Restituiri specifice serviciului:

    • Pentru achizițiile de servicii YouTube, TikTok, Facebook sau Twitter, rambursările sunt disponibile numai sub formă de credit de magazin.

    Informații privind garanția:

    • Detaliile privind garanția, inclusiv disponibilitatea, sunt specificate în descrierea produsului pentru fiecare serviciu.

    Comenzi livrate:

    • Comenzile care au fost deja livrate nu sunt rambursabile din cauza limitărilor tehnice care împiedică anularea serviciilor livrate.

    Abonament Auto-Like-uri:

    • Dacă anulați un abonament auto-like-uri înainte ca acesta să înceapă, puteți solicita o rambursare sau un schimb pentru un alt serviciu contactând echipa noastră de asistență.
    • Dacă vă anulați abonamentul după ce acesta a început, rambursările sunt emise sub formă de credit de magazin, proporțional cu porțiunea neutilizată a serviciului.

    Timp de procesare:

    • Procesarea rambursării poate dura între 3 și 25 de zile lucrătoare, în funcție de metoda dvs. de plată, bancă și locație.
  5. 5

    Responsabilitate

    • Procesarea comenzii este posibilă, în cazul în care profilul dvs. poate fi vizualizat de către toți utilizatorii, și aveți o fotografie de profil.
    • Noi nu suntem responsabili pentru abateri de la funcționarea curentă a serviciului, dat în descriere, având în vedere faptul că evaluarea poate fi diferită pentru diferiți clienți ai serviciului nostru.
    • Nu suntem responsabili pentru consecințele care apar după primirea comenzii.
    • În cazul în care comanda depășește cantitatea maximă, nu garantăm executarea corespunzătoare a descrierii.
    • Cardholder correspondence address: Harju maakond, Tallin, Kesklinna linnaosa, Roseni tn 13, 10111, Estonia
  6. 6

    Politica de confidențialitate

    • Nu vom trece niciodată către terțe părți e-mailul pe care îl utilizați pentru a face comenzi și pentru a deschide ticket în sistem.
    • Ne rezervăm dreptul de a trimite notificări prin e-mail la adresa dvs. de e-mail pe care ați indicat-o când faceți un ticket sau o comandă.
    • Tot ceea ce indicați în comandă este strict securizat pentru a împiedica scurgerile de date către terțe părți, astfel încât anonimatul dvs. să fie garantat pe deplin.
    • Protejam cu rigurozitate fata de orice terță parte datele necesare accesării contului și toate celelalte date legate de acesta pentru a colabora cu sistemul de referrali sau necesare pentru ca un comparator sa intre și sa opereze în contul sau.
    • Toate datele de plată sunt criptate cu cel mai bun sistem de criptare existent în prezent pentru a preveni scurgerea acestora către terți.
    • În cazul în care apar circumstanțe neprevăzute legate de cardul dvs. de plată, vă vom informa imediat prin intermediul e-mail-ului și a descrierii corespunzătoare pe paginile site-ului nostru despre acest proces, pentru a vă împiedica să vă pierdeți banii.
    • Site-ul utilizează criptarea SSL care asigură confidențialitatea informațiilor dvs. în transmiterea datelor. În niciun caz, nu colectăm, stocăm sau transferăm date de pe cardul dumneavoastră. Operațiunile de plată sunt efectuate în întregime prin intermediul serverului securizat al gateway-urilor noastre de plată. Qloyd OU nu va colecta și nu va stoca Qloyd OU nu va vinde, nu va cumpăra, nu va furniza, nu va schimba și nu va dezvălui în niciun alt mod datele privind contul sau tranzacția sau informațiile personale ale unui titular de card sau despre acesta nimănui, cu excepția achizitorului său, a rețelelor/asociațiilor de carduri sau ca răspuns la solicitările valabile ale guvernului.